Tuesday, September 24, 2013

Anipmint Akhirnya Bersatu

Alhamdulillah... tiada ucapan yg dapat aku ungkap selain Alhamdulillah... kami telah disatukan dengan sekali lafaz...

14 September 2013 bersamaan 8 Zulkaedah 1434H kami telah diijabkabulkan. Perasaan yg sukar digambarkan... Gembira + sedih... Sedih kegembiraan... Ada orang yg sanggup menerima segala kekurangan diri aku ni... Melayan pelbagai kehendak dan kerenah... Selama 8 tahun, segala baik buruk aku diterima dan bermula 14 September ni la bermula fasa baru untuk kami mengenali luar dalam diri kami... Nasihat dari orang tua2 tak payah cakap la, macam2... semuanya utk keharmonian bersama... SABAR... itu kuncinya... hilang sabar, hilanglah MANISnya... dah 12 hari aku bergelar ISTERI kepada beliau, walaupun 12 hari satu tempoh masa yg singkat, tapi perkataan sabar tu amat penting...



Insyaa Allah walau apa jua dugaan dalam hubungan kami, aku harus tabah... dan semoga Allah sentiasa memberkati dan melindungi kami... Setia hujung nyawa....

:)

3 comments:

norizansyahnan said...

aih ingatkan da setop berbelog...heeee

Yasmint said...

hehehe... ada niat lg... tp tu la... selalu tergendala...

yusrianna said...

yg pnting ada gmba aku dlm post ni. hehe

Post a Comment

 

Template by Web Hosting Reviews